Bewonersvereniging

De bewonersvereniging Ter Borch is 2 maart 2015 opgericht en heeft tot doel om een goed woon- en leefklimaat in stand te houden en te bevorderen voor de bewoners van de wijk Ter Borch in Eelderwolde. In dit kader behartigen we de belangen van de leden in de ruimste zin. Hiervoor zijn drie commissies opgericht: activiteiten, inkoop en publieke zaken.

Header-Commissie_Activiteiten
Verantwoordelijk voor de activiteiten. Heb je ideeën of wil je helpen met de organisatie van een activiteit? Of ben je benieuwd wat de plannen voor dit jaar zijn. Op de pagina van de activiteiten commissie is verdere informatie te verkrijgen.
Meer over Commissie Activiteiten >>

Header-Commissie_InkoopDe commissie Inkoop is verantwoordelijk voor de afspraken met leveranciers voor leden van de vereniging. Informatie over de activiteiten van deze commissie en hoe je in contact kan komen, vind op de pagina van de commissie Inkoop.
Meer over Commissie Inkoop >>

Header-Commissie_PubliekeZakenDe commissie Publieke Zaken is vooral de gesprekspartner naar de gemeente Tynaarlo. De eerste ingang voor de bewoners met de gemeente. Alle verdere informatie is te vinden op de pagina van de commissie Publieke Zaken.
Meer over Publieke Zaken >>

Header-Commissie_JeugdDe bewonersvereniging is op zoek naar leden die deel willen nemen in de Commissie Jeugd (CJ). Nadere informatie volgt.
Meer over Commissie Jeugd >>

Wat krijg je als je lid wordt…..

– alle leden nieuwsbrieven en informatie uit eerste hand
– mogelijkheid om mee te doen met activiteiten tegen leden voorwaarden (per activiteit verschillend)
– mogelijkheid om mee te doen met aanbiedingen die vanuit de commissie Inkoop worden gedaan

Bekijk tevens de Statuten Bewonersvereniging Ter Borch.

Reageren is niet mogelijk