Zwerfvuil actie

Doet u ook mee? Zwerfvuil actie Ter Borch op 20 maart

Op vrijdag 20 maart aanstaande organiseren wij samen met de beide scholen in onze wijk OBS Ter Borch en CBS de Rietzanger een actie om zwerfvuil in de wijk te verzamelen. We maken er samen met de leerlingen een groot feest van. De gemeente en het waterschap Noorderzijlvest geven lessen aan verschillende groepen en zijn die dag uiteraard ook aanwezig. Komt u ook?

We zien natuurlijk allemaal wel eens afval, plastic en andere troep in de bermen én in het water liggen. Ook door de bouwactiviteiten zwerft er regelmatig afval op plaatsen waar dat niet hoort. Daar willen we meer aandacht voor vragen We sluiten aan bij de Landelijke Opschoondag op 21 maart georganiseerd door Nederland Schoon.

We nodigen hierbij bewoners uit de wijk en ouders van leerlingen in het bijzonder uit om ook hun steentje bij te dragen. Wij hebben ook u nodig om van deze dag een groot succes te maken. U kunt zich aanmelden bij zwerfvuil@bewonersvereniging-terborch.nl of via een oproep die nog volgt vanuit de scholen.

Commissie Zwerfvuil
Anton Wolthuis