Inkoopactie rookmelders 2018

Inkoopactie: vervanging rookmelders Ei146

Uw woning beschikt ongetwijfeld over rookmelders. Rookmelders hebben een technische levensduur van 10 jaar. Dat houdt in dat bij de eerst opgeleverde woningen in Ter Borch de rookmelders inmiddels toe zijn aan vervanging.

De meeste woningen zijn uitgerust met rookmelders Ei146, zie afbeelding.

Bewonersvereniging Ter Borch heeft daarom een inkoopactie voorbereid en kan deze rookmelders met korting aan haar leden aanbieden. Maar dat is nog niet alles; als je bestelt, worden ze op 19 mei a.s. kosteloos gemonteerd!

Aanbieding

Normale prijs € 28,50 per stuk, nu met centraal inkoopvoordeel voor € 23,95 per stuk. En de rookmelders worden dus kosteloos gemonteerd op 19 mei a.s. De rookmelders zijn voorzien van een 9V back-up batterij en op de rookmelders zit 5 jaar garantie. De rookmelders worden gemonteerd op de al aanwezige montagevoet op het plafond.

Geïnteresseerd?

Check dan of je inderdaad deze rookmelders in de woning hebt en check de houdbaarheidsdatum aan de zijkant. Tel hoeveel rookmelders er aanwezig zijn in de woning. Er zijn woningen waar maar 3 aanwezig zijn, maar ook woningen met 7!

Bestellen?

Mail dan uiterlijk 10 mei a.s. naar aanmelden@bewonersvereniging-terborch.nl en geef de volgende gegevens door:

• Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Hoeveel rookmelders je bestelt
  • Of je gebruik maakt van de kosteloze montage op 19 mei a.s.

Na ontvangst van je bestelling bevestigen we deze en sturen we de betaalinstructie.

Actie wordt herhaald

Heb je dit type rookmelder, maar is deze nog niet aan vervanging toe? Weet dat het voornemen is om deze actie de komende jaren te herhalen.