Nieuwe speelmogelijkheid op speelplein OBS Ter Borch

Schoolplein 14
Je kunt er niet omheen, niet qua kleur, niet qua grootte. Op het schoolplein van OBS ter Borch staan sinds afgelopen dinsdag twee oranje metalen doelen; één ervan zelfs voorzien van een basket.

Daarnaast zijn nu alle materialen aangekomen en kunnen de kinderen eindelijk met de materialen spelen tijdens de pauzes. Dankzij de gelden van de sponsorloop, van de oudervereniging en ook dankzij een bijdrage van de Bewonersvereniging Ter Borch konden de doelen en materialen worden aangeschaft. Binnenkort gaan alle kinderen jaar groepsgewijs o.l.v. de gym vakleerkrachten op het plein spelen. Ze doen er spelletjes en kunnen dan ook ontdekken wat je zoal met en zonder materiaal op het plein kunt doen.
Het is natuurlijk prachtig dat er ook na schooltijd alle kinderen naar hartenlust kunnen spelen!

Volgende week donderdagochtend 6 juli om 8.30 uur zal er een korte opening zijn van het vernieuwde schoolplein. Daarnaast zal in het najaar een voetbaltoernooi worden georganiseerd voor de kinderen van de school en uit de wijk Ter Borch.