Crematorium in Ter Borch: Respectrum stelt zich voor.

Van de initiatiefnemers van het crematorium ontvingen wij het verzoek dit bericht met de bewoners van Ter Borch te delen:

“Respectrum is een jonge Drentse onderneming. Wij hebben de ambitie om duurzame, kleinere, maar volwaardige crematoria te openen in Noordoost-Nederland en Noordwest-Duitsland. Respectrum is opgezet door een aantal bestuurders die ruime ervaring in het uitvaartwezen hebben opgedaan.  Wij vinden het belangrijk om tegemoet te komen aan de vraag naar een meer persoonlijke en vrijere invulling van uitvaartplechtigheden en crematies. Respectrum wil dit verzorgen in landelijke, natuurlijk gelegen locaties, met een hoog duurzaamheidsniveau, klantwaardigheid én een goede relatie met onze omgeving / buren. Om u verder een beeld te vormen en voor meer informatie verwijzen we u graag naar www.respectrum.info.

Voor het crematorium in ter Borch zijn een aantal ontwikkelings – stappen in gang gezet. We bieden de bewoners van de buurt graag de gelegenheid om met ons in contact te komen en aandacht te vragen voor zaken die mogelijk vragen oproepen, wat misschien nog zorg geeft, of om een wens te uiten.

U kunt uw vragen via info@respectrum.nl aan ons stellen. Wij komen zo spoedig mogelijk met een reactie.”