Uitkomsten enquête onder leden

De Bewonersvereniging Ter Borch bestaat vijf jaar. Dit was voor ons een mooi moment om feedback te vragen op de activiteiten die we ondernemen. Op de enquête die we hebben uitgestuurd is een grote respons geweest. Met het invullen van deze enquête is bijgedragen aan de koers van de vereniging, op basis van een vijftal thema’s; duurzaamheid, inkoopacties, jeugdvoorzieningen, relatie gemeente en activiteiten.

De 97 respondenten geven een mooie afspiegeling van de wijk. Met de uitkomsten zijn we direct concreet aan de slag gegaan, door prioriteiten te stellen in de activiteiten en in gesprek te gaan met de gemeente. Bedankt voor jullie bijdrage!

De volledige uitkomst van de enquête vind je hier: Uitkomsten enquête Bewonersvereniging Ter Borch, februari 2020